عکس؛ کلکسیون اشتباهات مدافعان منچستریونایتد مقابل تیم گواردیولا

عکس؛ کلکسیون اشتباهات مدافعان منچستریونایتد مقابل تیم گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گانر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد تصور می کرد که چیدن سیستمی با سه مدافع میانی خیالش را از بابت گل نخوردن راحت می کند اما همان مدافعان به پاشنه آشیل تیمش تبدیل شدند.

به گزارش فوتبالی، در غیاب رافائل واران مصدوم، سولشر تصمیم گرفت که از بایی، مگوایر و لیندلوف در خط دفاعی استفاد کند. بایی روی گل اول ضربه غیرقابل مهاری را وارد دروازه دخیا کرد که دروازه بان اسپانیایی کاری در مقابل این گل به خودی از دستش برنمی آمد.گل دوم نیز روی بی خیالی و بی دقتی مگوایر و لوک شاو به ثبت رسید تا منچستریونایتد در همان نیمه اول دو گل دریافت کند.

نیمه اول بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد کاملا یکطرفه بود که با وجود سبک دفاعی شیاطین سرخ، داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی با توپگیری های متعدد خود به ستاره اصلی میدان تبدیل شد. گل اول منچسترسیتی با ارسال ژائول کانسلو و گل به خودی بایی به ثبت رسید و گل دوم نیز در حالی توسط برناردو سیلوا به ثبت رسید که مدافعان تیم سولشر یک فاجعه را رقم زدند. در حقیقت هری مگوایر و لوک شاو روی ارسال کانسلو خیلی راحت اجازه دادند تا توپ به برنارئو سیلوا برسد و بازیکن پرتغالی به سادگی کل دوم تیمش را به ثبت رساند.

یونایتد در هیچ کدام از 14 بازی خانگی اخیرش نتوانسته کلین شیت کند. سولشر پس از شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول می خواست که در مقابل سیتی بتواند نتیجه ای آبرومند را کسب کند اما سبک دفاعی وی با سه مدافع میانی نیز به نظر می رسد که اثربخش نیست.

4125