عکس؛ ژاوی به همراه همسر و فرزندانش در فرودگاه بارسلونا

عکس؛ ژاوی به همراه همسر و فرزندانش در فرودگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا روز شنبه از دوحه راهی اسپانیا شد و ساعاتی پیش وارد فرودگاه بارسلونا شد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی پس از توافق مدیران السد و بارسلونا قرار است که تا سال 2024 روی نیمکت بارسلونا در نیوکمپ بنشیند. شرایط ناگوار بارسا در سالهای اخیر و شروع فصل فاجعه بار باعث شد تا مدیران بارسلونا به سراغ ژاوی بروند و او را با توجه به گذشته درخشانش به عنوان بازیکن و محبوبیتش در میان هواداران به خدمت بگیرند. ژاوی قرار است که روز دوشنبه رسما به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معارفه شود.

ژاوی در فرودگاه بارسلونا صحبتی با هوادارانش نداشت. او و همسرش نوریا در کنار فرزندانشان "دن" و "آسیا" در مقابل استقبال گسترده خبرنگاران و عکاسان واکنش خاصی نشان ندادند. ژاوی پس از تجربه حضور در السد حالا اولین تجربه بزرگش در فوتبال اروپا را در تیم محبوبش بارسلونا خواهد داشت. بارسایی ها امید زیادی دارند تا ژاوی همچون اسطوره هایی نظیر کرویف و گواردیولا که هم در دوران بازی و هم در دوران مربیگری در نیوکمپ موفق بودند بتواند به یک مربی موفق و تاریخ ساز در بارسلونا تبدیل شود هر چند که بعید به نظر می رسد که کار آسانی پیش رویش باشد.

4125