رونمایی رسمی از طرح زیبای پیراهن ناپولی با عکس مارادونا

رونمایی رسمی از طرح زیبای پیراهن ناپولی با عکس مارادونا

پایگاه خبری فوتبالی - ناپولی در بیانیه ای اعلام کرد که با پیراهن یادبود که توسط EA7 طراحی شده قصد ادای احترام به دیگو آرماندو مارادونا را دارد. در حقیقت ناپولی این پیراهن را در سه بازی خود در لیگ ایتالیا در ماه نوامبر مقابل ورونا، اینتر و لاتزیو به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ناولی یک سال پس از درگذشت اسطوره خود یعنی مارادوا تصمیم گرفته است که پیراهنی را با تصویری از مارادونا به تن کند تا بدین ترتیب به اسطوره بی بدیل فوتبال آرژانتین ادای احترام کند. در این پیراهن اثر انگشت و چهره مارادونا در بخش جلوی پیراهن نقش بسته است که باشگاه ناپولی با این کار می خواهد که اهمیت اسطوره آرژانتینی را در تاریخ باشگاهش نشان بدهد.

این پیراهن که به شکل محدودی تولید شده در سه رنگ مختلف برای فروش در اختیار هواداران قرار می گیرد. در حقیقت از هر طرح فقط 1926 عدد تولید شده است که انتخاب این عدد با توجه به سال تاسیس باشگاه ناپولی بوده است. این پیراهن بعد از بازی ناپولی و ورونا از روز شانزدهم آبان برای فروش در اختیار هواداران قرار می گیرد. قرار است که بخشی از درآمد فروش این لباس ها به سازمان های خیریه زیر نظر باشگاه ناپولی برسد.

4125