در انتظار تصمیم گل‌محمدی؛ تغییر مدافعان پرسپولیس جلوی گل گهر؟

در انتظار تصمیم گل‌محمدی؛ تغییر مدافعان پرسپولیس جلوی گل گهر؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس برای بازی امروز، آرایش خط دفاعی تیمش را تغییر خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها به مانند گل گهر، فصل را با دو پیروزی پیاپی روبه‌روی فولاد و نساجی شروع کردند. پرسپولیس در این دو مسابقه پنج گل به ثمر رساند تا نشان دهد که باخت به الهلال را کاملا فراموش کرده اما این تیم با یک نمایش ناامیدکننده برابر آلومینیوم، شکست خورد.

نکته نگران‌کننده برای کادرفنی قرمزها و هواداران پرسپولیس بعد از بازی با آلومینیوم، شرایط خط دفاعی این تیم است. آنها در هیچ‌کدام از سه مسابقه قبلی، کلین‌شیت نکرده‌اند و این اتفاق برای تیمی که در این چند سال همواره خط دفاعی بسیار قدرتمندی داشته، دور از انتظار به نظر می‌رسد.

با توجه به نمایش ضعیف بیشتر بازیکنان پرسپولیس در اراک امکان تغییرات زیادی در ترکیب وجود دارد اما فراتر از جابه‌جایی نفرات، با توجه به انتقادهایی که از مدل بازی پرسپولیس و استراتژی این تیم در فاز حمله و دفاع شده، ممکن است یحیی گل‌‎محمدی تغییراتی در ترکیب اولیه تیمش به وجود آورده و بعد از مدتها از نفرات جدید در خط دفاعی تیمش استفاده کند.

حالا باید دید یحیی تیمش را با تغییر در خط دفاع به مصاف گل گهر خواهد فرستاد یا ممکن است به مانند بازیهای قبلی، تغییرات پرسپولیس، به بخش هجومی این تیم برگردد.

7655