کریمی: برای دیده شدن به استقلال نیامده‌ام

کریمی: برای دیده شدن به استقلال نیامده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی- عضو جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، گفت: برای دیده شدن به این باشگاه نیامده‌ام. قرار است با تجربیاتی که دارم سازمان خوبی برای درآمدزایی در باشگاه بزرگ استقلال تشکیل دهیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حجت کریمی که سرپرستی تیم‌های ملی کشتی را نیز برعهده دارد، در خصوص چگونگی حضورش در هیات مدیره استقلال، اظهار داشت: از یک ماه گذشته این موضوع مطرح بود و قبل از آنکه «مصطفی آجورلو» مدیرعامل استقلال شود با من در این خصوص صحبت کرد. یکسری مسایل و اتفاقاتی رخ داد که صبر کردم که ببینم به چه صورت می‌شود و با برخی از دوستان از جمله در فدراسیون کشتی نیز مشاوره گرفتم تا اینکه پنجشنبه گذشته با «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای داشتیم که مقرر شد به هیات مدیره استقلال کمک کنم.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است با حضورش در هیات مدیره استقلال، پول به باشگاه تزریق کند، افزود: به هیچ عنوان بحث این نیست که بیایم و با خودم پول به باشگاه بیاورم. مانند برخی آقایان که آمده باشند و دنبال این کارها باشند، بلکه موضوع استفاده از تجربیاتم است تا سازمان خوبی برای درآمدزایی باشگاه استقلال تشکیل دهیم و اینکه چه من باشم و چه نباشم درآمدزایی برای باشگاه وجود داشته باشد و کمکی به این تیم بزرگ کرده باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

کریمی ادامه داد: شاید خیلی‌ها آمدند و گفتند ما پول می‌آوریم و مشخص نیست که پول‌های پرداخت شده از کجا آمده بود؛ در حالی که من نه برای پول دادن آمده‌ام و نه برای دیده شدن. به خاطر دارم که «هادی عامل» گزارشگر خوب کشتی کشورمان از من خواستند که مصاحبه‌ای داشته باشند و به ایشان گفتم که برای کمک به کشتی آمدم و اکنون نیز هر کمکی از دستم برآید برای باشگاه استقلال انجام می‌دهم تا دل هواداران و مردم را در این شرایط اقتصادی که دلشان فقط با نتایج این تیم خوش است را شاد کنم. ایده‌هایی دارم که در زمان مقرر اعلام خواهم کرد. 

وی با اشاره به ثبات باشگاه استقلال با حضور آجورلو، گفت: او تجربه چندین ساله در ورزش دارد و با حضورش در این مدت کوتاه و با اقداماتی که انجام دادند، آرامش را به تیم بازگرداند و از سوی دیگر هیات مدیره هماهنگ و منسجمی باشگاه دارد و توانسته تیم خوبی را تشکل دهند و امیدواریم که در ادامه بتوانیم به سمتی برویم که اقدامات مناسب و پایه‌ای در باشگاه انجام دهیم. 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: در ورزش کشورمان به طور معمول وقتی شخصی مسوولیتی دارد، شاید به صورت مقطعی کاری انجام دهد اما متاسفانه برنامه‌ریزی نمی‌کنند که کار را از پایه انجام دهند و به صورت مقطعی کارها انجام می‌شود. خدا را شکر اکنون آرامش در تیم استقلال برقرار است و با توجه به نتایج هواداران نیز راضی هستند و اکنون ما در آغاز کار هستیم و تنها یک ماه گذشته و کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم.

کریمی خاطر نشان کرد: دوشنبه هفته گذشته برای نخستین مرتبه در جلسه هیات مدیره باشگاه شرکت کردم و در جلسات بعدی راهکارها و برنامه‌های که دارم را تشریح خواهم کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه همچنان به عنوان سرپرست تیم‌های ملی کشتی نیز به کارش ادامه خواهد داد، گفت: به کشتی و به این بچه‌ها به نوعی دل بستیم و جدا شدن از آنان کار سختی است و ضمن آنکه همگی دیدید که کشتی کشورمان چه در بازی‌های المپیک و چه در پیکارهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ با نتایجی که کسب کردند، دل مردم ایران را شاد کردند. این همان سازمانی است که از ۲ سال گذشته با مدیریت «علیرضا دبیر» در فدراسیون کشتی تشکیل و زحمات فراوانی نیز برای موفقیت کشیده شد و بخشی از نتایج آن را در یک ماه گذشته با پیروزی‌های کشتی همه دیدند.

سرپرست تیم‌های ملی کشتی در ادامه خاطر نشان کرد: در فدراسیون کشتی با برنامه‌ریزی انجام شده در ۲ سال گذشته سبب شد که خانه‌های کشتی و کمپ تیم‌های ملی به بهترین شکل ممکن بازسازی و زیرساخت‌ها فراهم شود و نمایندگان کشورمان در همه مسابقات بین‌المللی با برنامه‌ریزی لازم حضور پیدا می‌کنند و به نتیجه لازم نیز رسیدند. فدراسیون‌ها اگر هر کاری قرار است انجام دهند باید برنامه داشته باشند، این نباشد که تنها برای ۶ ماه برنامه‌ریزی کنند و هر کسی باشد نتیجه‌ای نخواهد گرفت. متاسفانه فدراسیون‌های ورزشی ساختار لازم را درست نمی‌کنند و می‌خواهند خیلی زود به نتیجه برسند در حالی که یک مدیر با این نگاه که چه باشد و چه نباشد باید برنامه‌ریزی ۴ تا ۶ ساله داشته باشد.

این مدیر ورزشی تصریح کرد: ورزش کشورمان از ظرفیت بزرگی برخوردار است. وقتی که یک تماشاگر و یا یک علاقمند از دورترین نقطه ایران برای تماشای یک مسابقه یا فوتبال می‌آید این نشان از ظرفیت ورزش کشورمان است. امیدوارم که با حضورم بتوانم قدم‌های مثبتی برای باشگاه استقلال بردارم و همانند یک سرباز در کنار این تیم باشم.

6641