سوال روز؛ مسلمان به پرسپولیس برمی‌گردد؟

سوال روز؛ مسلمان به پرسپولیس برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک پیشین پرسپولیس برای پوشیدن دوباره پیراهن این تیم ابراز تمایل کرده و منتظر اعلام یحیی گل‌محمدی برای حضور در تمرینات است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس به دنبال باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش است تا بتواند بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی را جذب کند.

از قرار معلوم یحیی سه گزینه داخلی را برای حضور در پرسپولیس مد نظر دارد که ناچار به جذب یک نفر از آنهاست. نکته جالب توجه اینکه محسن مسلمان که آخرین گزینه خرید پرسپولیسی‌ها محسوب می شود تمایل خود برای بازگشت به این باشگاه اعلام کرده است.

طی روزهای گذشته اخبار متفاوتی درباره بازگشت مسلمان به پرسپولیس مطرح شده است. از یکطرف گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی با بازگشت این بازیکن مخالفت کرده و از طرف دیگر این خبر به گوش رسیده که شاید حضور یک بازیکن خلاق در میانه میدان بتواند به یحیی و تیمش کمک کند و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس مشکلی با بازگشت مسلمان ندارد.

پرسپولیس در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رضا دهقانی، رضا اسدی و حامد پاکدل شده است و حالا باید چه زمانی از خرید جدید این تیم رونمایی خواهد شد.

1414