ویلیامز: نمی‌دانم چرا تیم مس را انتخاب کردم!

ویلیامز: نمی‌دانم چرا تیم مس را انتخاب کردم!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: تلاش می‌کنیم تا در همه بازی‌ها برنده شویم و مطمئن باشید برای باخت به زمین نمی‌آییم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، آیزیا ویلیامز در مورد پیروزی تیم مس کرمان مقابل نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به تیم خودم افتخار می‌کنم. ما در نیمه نخست، جریان بازی، آن طور که می‌خواستیم، پیش رفت. حریف روی همه پرتاب‌ها برنامه داشت ولی ما تمرکز خود را حفظ کردیم و در جریان بازی باقی ماندیم. همه ما به مبارزه ادامه دادیم و در نهایت با پیروزی از زمین خارج شدیم. 
گارد آمریکایی تیم مس کرمان درباره پیروزی مقابل شهرداری گرگان در هفته چهارم و سپس باخت به تیم نظم آوران در هفته پنجم گفت: این بسکتبال است. ما خوب بازی نکردیم، شوت‌های من آنطور که می‌خواستم انجام نشد. بعضی اوقات نمی‌توان شوت‌ها را کنترل کرد. ما کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم ولی همان طور که گفتم، بعضی مواقع، حملات ما به نتیجه ختم نمی‌شود.

ویلیامز در مورد کیفیت تیم مس کرمان تصریح کرد: من عاشق این تیم هستم و شاید مس، محبوب‌ترین تیمی باشد که تا حالا در آن بازی کرده‌ام. همه مجموعه تیم با هم متحد هستند و مثل یک خانواده با یکدیگر رفتار می‌کنند.

او در مورد دلیل انتخاب مس کرمان گفت:‌ صادقانه باید بگویم که نمی‌دانم. پیشنهاد مس‌ در آخرین لحظات به دست من رسید. در ضمن، انتخاب تیم، نوعی تجارت است.

آیزایا ویلیامز در پایان اظهار داشت:‌ ما در ادامه فصل تلاش می‌کنیم تا در همه بازی‌ها برنده شویم و مطمئن باشید برای باخت به زمین نمی‌آییم.

6641