فرعباسی: نحوه پنالتی زدن سپاهان را آنالیز کرده بودیم/ درباره سهم سازمان لیگ از قراردادها چیزی نمی‌دانم

فرعباسی: نحوه پنالتی زدن سپاهان را آنالیز کرده بودیم/ درباره سهم سازمان لیگ از قراردادها چیزی نمی‌دانم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان ذوب‌آهن پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان گفت: همراه با مربی‌ دروازه‌بان‌های تیم، شرایط سپاهان و نحوه زدن ضربه پنالتی بازیکنان‌شان را آنالیز کرده بودیم و عملکرد من ثمره زحمات کادرفنی بود.

به گزارش فوتبالی، حبیب فرعباسی پس از برتری تیمش مقابل سپاهان در شهرآورد فوتبال اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ در نیمه نخست کمی زمان برد که بتوانیم خودمان را پیدا کنیم اما در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشته و توانستیم به گل برسیم. هرچند سپاهان هم بعد از دریافت گل و اخراج بازیکنش به جریان بازی برگشته و به ما تسلط پیدا کرد اما در نهایت توانستیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

وی ادامه داد: همراه با مربی‌ دروازه‌بان‌های تیم، شرایط سپاهان و نحوه زدن ضربه پنالتی بازیکنان‌شان را آنالیز کرده بودیم و عملکرد من ثمره زحمات کادر فنی بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره نقش خود در پیروزی سبزپوشان در شهرآورد اصفهان خاطرنشان کرد: شاید در این پیروزی تا حدودی نقش داشتم اما همه بچه‌های تیم خوب کار کردند و این پیروزی، یک برد جمعی است.

فرعباسی در پاسخ به اینکه چه ارزیابی از روند ذوب‌آهن و خودش در ادامه فصل دارد، گفت: شرایط ذوب‌آهن خوب است و به اتفاق تمام دروازه‌بان‌های تیم زیر نظر کادر فنی تلاش می‌کنیم و با هم رقابت و دوستی داریم.

وی درباره اعتراض کاپیتان استقلال به دریافت 5 درصدی سازمان لیگ از قرارداد بازیکنان، گفت: در جریان این مسائل نیستم و اطلاع چندانی در این خصوص ندارم. باشگاه ذوب‌آهن در این مورد چیزی به من اعلام نکرده و تازه الان در جریان این اتفاق قرار گرفته‌ام.

۴۱۵۴