ابراهیم‌زاده: سپاهان انتظار قهرمانی دارد/ به لیگ برگشتیم برای جبران ناکامی‌ها

ابراهیم‌زاده: سپاهان انتظار قهرمانی دارد/ به لیگ برگشتیم برای جبران ناکامی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سپاهان تیم پرمهره و خوبی است که با هزینه‌ای که کرده، انتظار قهرمانی دارد اما ما ذوب‌آهنی هستیم که برای جبران ناکامی‌ها به لیگ برگشته است.

به گزارش فوتبالی- مسعود ابراهیم‌زاده پس از برتری یک بر صفر تیمش در شهرآورد چهل و یکم مقابل سپاهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم. بازی بسیار خوبی از سوی دو تیم شاهد بودیم به غیر از صحنه اخراج که نمی‌دانم درست بود یا غلط؛  اما فکر می‌کنم نباید اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: گل ما در شرایط برابر نفراتی رخ داد و بعد از ده نفره شدن سپاهان، باز هم موقعیت داشتیم، سپاهان فکر می‌کنم بدون موقعیت بود.

وی ادامه داد: سپاهان تیم پرمهره و قوی‌ای است و هزینه زیادی کرده و انتظار قهرمانی دارد؛ اما ما ذوب‌آهن هستیم و به لیگ برگشتیم، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم.
کاپیتان تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: هر بازی برای برد  به میدان می‌رویم و امیدوارم همین روند مثبت را ادامه دهیم و موفق شویم.

ابراهیم‌زاده در خصوص صحبت‌های وریا غفوری گفت: ما هم اعتراض داریم، ایرادی ندارد سازمان لیگ این مبلغ را بگیرد اشکال ندارد؛ اما در عوض کاری انجام شود. بازیکنان ما هم از سال‌های قبل از تیم‌ها طلب دارند، شکایت می‌کنیم باید مبلغی واریز کنیم، حق پزشکی که از بازیکن کم می‌شود، پول کمی نیست؛ اما هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد ما هم ناراحت هستیم.

۴۱۵۴