اعتراف داور فینال سال 2016: گل راموس آفساید بود

اعتراف داور فینال سال 2016: گل راموس آفساید بود

پایگاه خبری فوتبالی - مارک کلاتنبرگ داور سرشناس انگلیسی فاش کرد که او در جریان فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2016 مرتکب دو اشتباه بد شده است. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2016 دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید توانستند به فینال برسند و در نهایت شاگردان زیدان موفق شدند بعد از تساوی 1-1 در وقت‌های قانونی و اضافه، با نتیجه 5-3 در ضربات به پیروزی برسند و قهرمان اروپا شوند. 

به نقل از آ اس، کلاتنبرگ پس از گذشت 5 سال فاش کرد که گل راموس به اشتباه مورد قبول واقع شده و همینطور خطای پنالتی روی فرناندو تورس نیز 50-50 بود و شاید در صورت وجود VAR، می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. با این حال گریزمان نتوانست ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کند و شاید این اتفاق خوبی برای کلاتنبرگ بود. 

او در این باره گفت: "فهمیدم که در وسط راه گرت بیل اثری روی توپ گذاشته است و این کار را برای گلزنی راموس در شرایط آفساید راحت‌تر می‌کرد. از داور دیگر پرسیدم که آیا کسی روی توپ اثری گذاشته است، اما پاسخی نمی‌شنیدم. در آن زمان تکنولوژی بود، اما میکروفون و هدفون داور دیگر از کار افتاده بود."

کلاتنبرگ در ادامه در خصوص پنالتی روی راموس افزود: "خطای 50-50 روی تورس اتفاق افتاد، اما نمی‌دانم که واقعا پنالتی بود یا نه. سریعا سوت زدم، زیرا باید تعادل را برقرار می‌کردم و رئال مادرید با گل آفساید جلو افتاده بود." 

4416