صحبت‌های کونته پس از کسب اولین پیروزی با تاتنهام

صحبت‌های کونته پس از کسب اولین پیروزی با تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی جدید تاتنهام از اهدافش در این باشگاه و همچنین راجع به پیروزی مقابل ویتسه گفت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب لیگ کنفرانس اروپا، تاتنهام موفق شد در یک دیدار سخت برابر ویتسه به پیروزی 3-2 برسد. شاگردان کونته در نیمه اول با حساب 3-0 از حریف خود پیش افتادند، اما ویتسه در نیمه دوم تاتنهام را به دردسر انداخت، اما در نهایت نتوانست کامبک خود را تکمیل کند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، کونته پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "باید در این دیدار پیروز می‌شدیم، در غیر این صورت شانس خیلی کمی برای صعود از گروه داشتیم. دو بازی دیگر باقی مانده است و باید بیشتر تیم را آنالیز کنیم تا نقاط ضعف تیم را دریابیم. دو گل دریافت کردیم که می‌توانستیم جلوی آن را بگیریم. سپس 10 نفره شدیم و هر اتفاقی ممکن بود بعد آن رخ دهد. تغییراتی در تیم اعمال کردم و در نهایت توانستیم با 3 امتیاز به خانه برگردیم. فکر می‌کنم این تیم برای رسیدن به موفقیت باید کمی زجر بکشد."

کونته در ادامه گفت: "این باشگاه ساختار، ورزشگاه و زمین تمرینی فوق العاده‌ای در اختیار دارد و سران باشگاه یک بالانس بسیار خوبی در تیم ایجاد کرده‌اند. ما می‌توانیم این تیم را به جایگاه‌های بالاتر ببریم."

4416