مربی سابق اسپانیا و رئال‌مادرید هم از ژاوی حمایت کرد

مربی سابق اسپانیا و رئال‌مادرید هم از ژاوی حمایت کرد

پایگاه خبری فوتبال - سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز در ارتباط با موضوع حضور ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا اظهار نظر کرده و شرایط این مربی را برای مربی‌گری در تیم کاتالان ها تأیید کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که سابقه سرمربی‌گری ژاوی هرناندز در تیم ملی اسپانیا را در کارنامه‌ی کاری دوران مربی‌گری خود دارد، در مورد انتصاب این هافبک سابق آبی اناری ها و لاروخا به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرده است.

ویسنته دل بوسکه که با تیم ملی اسپانیا سابقه قهرمانی جام جهانی 2010 و یورو 2012 را در کارنامه دارد، از ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا حمایت کرده است و او را گزینه‌ی مناسبی برای کاتالان ها می داند. دل بوسکه درباره ژاوی می گوید:

"ژاوی فرد ایده آلی برای پیوند بین گذشته، حال و آینده‌ی بارسلونا است. او یک سرمربی بزرگ است و اکنون کاملا آماده است."

تیم ملی اسپانیا تحت هدایت ویسنته دل بوسکه به نتایج درخشان و افتخارات زیادی دست یافته بود که یک جام جهانی و یک يورو، از مهم ترین این افتخارات می باشد. لازم به ذکر است که دل بوسکه ابتدا به عنوان مربی موقت در رئال مادرید مشغول به کار شد ولی عملکرد خوبش باعث بقای او در این تیم شد و سپس به تیم ملی اسپانیا نیز راه یافت.

9404