بررسی عملکرد درخشان ایرانی‌ها در اوکراین/ زاهدی و صیادمنش گل کاشتند (عکس)

بررسی عملکرد درخشان ایرانی‌ها در اوکراین/ زاهدی و صیادمنش گل کاشتند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- شب گذشته در لیگ کنفرانس اروپا، تیم زوریا لوهانسک اوکراین در بازی مقابل نماینده بلغارستان با درخشش ستاره‌های ایرانی خود به برتری رسید.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین مقابل زسکا سوفیا بلغارستان به برتری 2 بر صفر رسید. 2 گل زوریا را ایرانی‌های این تیم به ثمر رساندند.

در دقیقه 87 شهاب زاهدی گل اول زوریا را به ثمر رساند و در لحظات پایانی و در دقیقه 6+90 اللهیار صیادمنش گل دوم اوکراینی‌ها را به ثمر رساند تا این تیم 3 امتیاز ارزشمند خانگی را بدست آورد.

زوریا اکنون برای رسیدن به مرحله بعدی شانس دارد و با 6 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. تیم بوده گلمیت نروژ با 8 امتیاز در صدر، رم ایتالیا با 7 امتیاز در جایگاه دوم و زسکا سوفیا با یک امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است.

در این بازی شهاب زاهدی که گل اول زوریا را به ثمر رساند با نمره 8.3 از سوی رسانه سوفا اسکور بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. صیادمنش نیز با نمره 7.2 به عنوان  نفر دوم این تیم انتخاب شد تا شب درخشش ایرانی‌ها در اوکراین تکمیل شود.

زاهدی در این مسابقه یک گل زد و به صیادمنش هم پاس گل داد. او 3 بار اقدام به دریبل زنی کرد که 2 مورد از آنها به ثمر نشست.وی 2 شوت زد که یک شوت در چارچوب قرار گرفت و گل شد و دیگری به بیرون رفت.

مهاجم ایران یک پاس کلیدی نیز داد و یک موقعیت بزرگ هم خلق کرد تا بی تردید بهترین بازیکن زوریا نام گیرد.

 صیادمنش هم  آمار خوبی به ثبت رساند. او گل دوم زوریا را وارد دروازه نماینده بلغارستان کرد و یک دربیل موفق نیز انجام داد. این بازیکن یک پاس کلیدی هم داد که به گل تبدیل نشد.

صیادمنش در نبرد تن به تن آمار موفقی نداشت و از 8 دوئل تنها 3 بار موفق شد تا بازیکن مقابلش را پشت سر بگذارد. او در نبردهای هوایی هم از 3 مورد تنها یک بار موفق شد ضربه سر بزند و از مدافع حریفش پیشی بگیرد.

آمار کامل صیادمنش را در زیر مشاهده کنید:

6641