بررسی عملکرد بازیکن ایرانی دیناموزاگرب در لیگ اروپا/ محرمی در دفاع بهتر عمل کرد (عکس)

بررسی عملکرد بازیکن ایرانی دیناموزاگرب در لیگ اروپا/ محرمی در دفاع بهتر عمل کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- صادق محرمی در دیدار شب گذشته دیناموزاگرب 89 دقیقه در ترکیب حضور داشت و آمار مثبتی در خط دفاعی از خود به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ اروپا تیم فوتبال دیناموزاگرب مقابل رپید وین اتریش به برتری 3 بر یک رسید. صادق محرمی در این بازی 89 دقیقه در ترکیب حضور داشت و توانست آمار مثبتی را به ثبت برساند. 

محرمی که در این فصل به یکی از بازیکنان اصلی دیناموزاگرب بدل شده، در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و نمره 7.1 را از سایت سوفا اسکور گرفت. او با این نمره هشتمین بازیکن برتر دیناموزاگرب لقب گرفت.

او 77 بار توپ را لمس کرد و از 53 پاس ، 39 پاس خود را به مقصد رساند تا دقت پاس 74 درصدی را در این بازی به نمایش بگذارد. او البته در فاز تهاجمی عملکرد خوبی نداشت و به همین خاطر نیز نمره پایین‌تری نسبت به دیگر بازیکنان دیناموزاگرب گرفت. مدافع راست تیم ملی کشورمان در این بازی بیشتر در فاز تدافعی شرکت داشت و توانست 4 تکل موفق را به ثبت برساند. او در 14 نبرد تن به تن به 11 پیروزی رسید و 4 دریبل موفق را در میدان به اجرا گذاشت.

این بازیکن 4 بار اقدام به ارسال توپ از جناحین کرد که هیچ کدام به مهاجمان دیناموزاگرب نرسید. از 9 ارسال بلند محرمی نیز تنها 4 بار توپ به مقصد رسید تا نشان دهد او در فاز تهاجمی عملکرد متوسطی داشته است. 

6641