عکس؛ تلاش ناکام نیمار برای تخریب روحیه بازیکن لایپزیش

عکس؛ تلاش ناکام نیمار برای تخریب روحیه بازیکن لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - دومینیک سوبوسلای هافبک لایپزیش در زمانی که نیمار ستاره پی اس جی را در وقت اضافه در شب گذشته ساکت کرد، نشان داد که چه شخصیت خونسرد و ارامی دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم آلمانی که در مقابل پی اس جی با گل انکونکو پیش افتاده بود، این فرصت را داشت تا پیش از اتمام نیمه اول گل دوم را بزند اما پنالتی آندره سیلوا توسط دوناروما مهار شد. جورجینیو واینالدوم با دبلش، پی اس جی را به بازی برگرداند اما درست در لحظاتی که به نظر می رسید که پی اس جی یک پیروزی شیرین را کسب کرده، کیمپمبه مرتکب یک اشتباه فاحش شد و روی انکونکو در محوطه جریمه مرتکب پنالتی شد.

این بار سوبوسلای توپ را برداشت. نیمار سعی کرد که از نظر روانی تمرکز این بازیکن مجارستانی را به هم بریزد و حواسش را پرت کند اما این روش جواب نداد چرا که سوبوسلای در دقیقه 92 گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثبت رساند. دوناروما حدس درستی زد اما قدرت ضربه به حدی بود که کاری از دست دروازه بان ایتالیایی برنمی آمد و لایپزیش بالاخره توانست امتیاز بگیرد.

سوبوسلای در پایان بازی در مورد مکالمه اش با نیمار صحبت کرد. در حقیقت نیمار خطاب به بازیکن مجارستانی گفت که آیا "مطمئن" است که گل می زند و سوبوسلای در جوابش گفت:" من هرگز پنالتی هایم را خراب نمی کنم!"

سوبوسلای از سالزبورگ راهی اتریش شد. این بازیکن عنوان بهترین بازیکن لیگ اتریش در فصل 20-2019 را با 9 گل و چهارده پاس گل در 27 بازی کسب کرده بود.

4125