هافبک ناراضی منچستریونایتد و دختر برکمپ در انتظار تولد اولین فرزندشان

هافبک ناراضی منچستریونایتد و دختر برکمپ در انتظار تولد اولین فرزندشان

پایگاه خبری فوتبالی - دونی فن ده بیک هافبک هلندی منچستریونایتد و نامزدش استله برکمپ دختر اسطوره آرسنال منتظر تولد اولین فرزندشان هستند.

به گزارش فوتبالی، شرایط برای فن ده بیک در منچستریونایتد خوب پیش نرفته چرا که اغلب نیمکت نشین بوده است اما در خارج از زمین به نظر می رسد که شرایط برای او کاملا خوب پیش می رود. 

فن ده بیک امروز تصویری از چهره خندان خودش و استله منتشر کرد و خبر بچه دار شدنش را منتشر کرد. وی نوشت:" با خوشحالی باید اعلام کنم که منتظر یک آدم کوچولو هستیم. "

فن ده بیک 24 ساله در این فصل فقط شش دقیقه در لیگ برتر انگلیس داشته است و به نظر می رسد که مسیر کنونی او به جدایی از اولدترافورد ختم شود.

فن ده بیک و استله در تابستان در آمستردام در تابستان 2019 با هم آشنا شدند. استله در زمان حضور پدرش در آرسنال در لندن متولد شده است. در حقیقت استله در ده سال اول زندگی خود در لندن حضور داشت و حتی در جشن قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیز به همراه پدرش حضور پیدا کرد. 

فن ده بیک سال گذشته با 35 میلیون یورو از آژاکس به یونایتد ملحق شد اما نتوانسته که در اولدترافورد موفقیتی داشته باشد و شایعات زیادی در مورد جدایی اش در زمستان وجود دارد که لیگ های ایتالیا یا اسپانیا می توانند مقاصد احتمالی این هافبک باشند.

4125