دو ستاره منچستریونایتد در آستانه خط خوردن از لیست انگلیس

دو ستاره منچستریونایتد در آستانه خط خوردن از لیست انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - دو ستاره منچستریونایتد شاید از لیست بعدی گرت ساوتگیت در تیم ملی انگلیس خط بخورند چرا که در این فصل در لیگ برتر انگلیس شرایط خوبی نداشته اند.

به گزارش فوتبالی، جسی لینگارد و جیدون سانچو در این فصل در منچستریونایتد شرایط خوبی نداشته اند و اغلب نیمکت نشین بوده اند. مارکوس رشفورد و میسون گرینوود توانستند که خودشان را در بازگشت از مصدومیت هایشان زیر نظر سولشر جا بیاندازند اما شرایط برای دو نفر دیگر خوب نیست.

حالا دیلی میل گزارش داده است که گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس به خط زدن این دو ستاره فکر می کند. در حقیقت سانچو و لینگارد در بازیهای اخیرشان در تیم ملی انگلیس نمایش خوبی از خود ارائه داده اند اما بازی نکردنشان در سطح باشگاهی شاید به ضررشان تمام شود. 

سانچو در تابستان گذشته با 85 میلیون یورو از دورتموند به منچستریونایتد پیوست اما نتوانسته در اولدترافورد شرایط خوبی داشته باشد. لینگارد نیز با وجود این که در برخی بازیها در نقش ناجی یونایتد ظاهر شده چندان مورد علاقه سولشر نیست. 

البته شرایط برای دیگر ملی پوشان انگلیسی یونایتد خوب است. رشفورد مصدومیتش را فراموش کرده است و شرایط خوبی دارد. لینگارد از وقفه بازیهای ملی قبلی تا کنون فقط 18 دقیقه در منچستریونایتد بازی کرده در حالی که سانچو در این مدت فقط یک بار فیکس بوده است.

4125