دوئل مدعیان نیمکت سرمربی تیم ملی زنان در الغدیر

دوئل مدعیان نیمکت سرمربی تیم ملی زنان در الغدیر

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان در شرایطی انجام می‌شود که در گروه دوم، حساس‌ترین جدال هفته در تهران پیگیری خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، هفته نخست هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی تیم‌های مدعی همچون پالایش نفت آبادان، مس کرمان، نصر فردیس کرج و پیکان تهران در دو گروه خاتمه یافت و حالا قرار است فردا هفته دوم فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان با انجام 6 مسابقه در دو گروه دنبال شود.

 در حساس‌ترین جدال گروه اول، پالایش نفت آبادان، تیم مدافع عنوان قهرمانی باید در مشهد به مصاف تیم چیپس کامل برود؛ آبادانی‌ها فصل گذشته با پیروزی مقابل حریف مشهدی به قهرمانی رسیدند و خاطرات خوشی از تیم مشهدی دارند و امیدوارند فردا بتوانند روند خوب‌شان را در مقابل نماینده استان خراسان رضوی حفظ کنند. مس کرمان هم که هفته اول را با برد سپری کرد، به مصاف تیم هیات فوتبال رودان خواهد رفت.

 اما مهم‌ترین جدال هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان، فردا در گروه دوم انجام خواهد شد؛ تقابل دو تیم قدرتمند نصر فردیس کرج و پیکان تهران که هر دو جزو تیم‌های پرستاره این فصل فوتسال زنان هستند و هدف‌گذاری‌شان رسیدن به عنوان قهرمانی بوده، است. نصری‌ها به تازگی سارا شیربیگی را به خدمت گرفته‌اند و نسیمه غلامی هم بازیکن تازه وارد پیکان بوده است تا جذابیت مسابقه دو چندان شود.

 نصر و پیکان هفته را با پیروزی سپری کردند، کرجی‌ها نماینده اسفراین را گلباران کردند و پیکان هم در تهران توانست از مس رفسنجان با یک کامبک تماشایی بگذرد؛ حضور معصومه رضازاده و نیلوفر اردلان که از آن‌ها به عنوان گزینه‌های احتمالی سرمربیگری در تیم ملی فوتسال زنان هم بارها یاد شده و مذاکراتی را هم با فدراسیون داشته‌اند، باعث شده تا حساسیت این فینال زودرس فوتسال زنان که فردا در سالن الغدیر تهران برگزار خواهد شد، بیش از پیش باشد.

 برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان (جمعه 14 آبان - ساعت 11)

 گروه اول

مس کرمان - هیات فوتبال رودان (سالن شهرداری کرمان)

چیپس کامل مشهد - پالایش نفت آبادان (سالن کارگران مشهد)

فرهان ملارد - بوتا پارس ایرانیان  (فجر شهرداری ملارد)

 گروه دوم

مس رفسنجان - پارس آرا شیراز (سالن پیام نور رفسنجان)

پیکان تهران - نصر فردیس کرج (سالن الغدیر تهران)

کیمیای اسفراین - ملی حفاری اهواز (سالن شهدای کارگر اسفراین)

۴۱۵۴