ژاوی نظر نهایی‌اش را در خصوص پیشنهاد بارسلونا اعلام کرد

ژاوی نظر نهایی‌اش را در خصوص پیشنهاد بارسلونا اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی باشگاه السد قطر از سران این باشگاه خواست تا با خروج او و رفتنش به بارسلونا موافقت کنند. 

به گزارش فوتبالی، ظهر روز چهارشنبه مقامات باشگاه بارسلونا به دوحه رفتند تا با مسئولان السد در خصوص ژاوی که در حال حاضر گزینه اول و اصلی برای جانشین کومان است، مذاکره کنند. چند ساعت بعد، رئیس السد با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که هدف آن‌ها، حفظ ژاوی حداقل تا پایان فصل است و فعلا اجازه خروج این سرمربی 41 ساله را نخواهند داد. 

به نقل از سایت گل، چهارشنبه شب السد و الدوحیل در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که در پایان، دو تیم به تساوی پرگل 3-3 رسیدند. ژاوی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "چند روز است که با بارسلونا در تماس هستم و همه چیز تمام شده است. حالا بستگی به مذاکرات بین دو باشگاه دارد و آن‌ها باید به توافق برسند. بارسا برای مذاکره آمده است و همه ما مشتاق و هیجان زده‌ هستیم."

ژاوی در ادامه افزود: "واقعا می‌خواهم به خانه بروم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. من با السد قرارداد دارم و حالا باشگاه‌ها با هم مذاکره می‌کنند. هر دو طرف از خواسته من آگاه هستند."

با این وجود، خبرگزاری‌های نزدیک باشگاه بارسلونا از نهایی شدن مذاکرات خبر می‌دهند و ادعا می‌کنند که ژاوی به زودی سرمربی بارسا خواهد شد.

4416