رکورد ویژه بنزما با گلزنی مقابل شاختار؛ مرد شماره 1000

رکورد ویژه بنزما با گلزنی مقابل شاختار؛ مرد شماره 1000

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و شاختار در نیمه اول بازی خود به تساوی یک بر یک رسیدند و باید دید که در نیمه دوم این دیدار چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و شاختار در هفته چهارم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و این بازی در نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. تک گل رئال مادرید را در این نیمه کریم بنزما به ثمر رساند. در واقع روی اشتباه خط دفاعی شاختار، وینیسیوس جونیور موفق شد در محوطه جریمه شاختار توپ‌ربایی کند و با دادن یک پاس به کریم بنزما او را مقابل دروازه خالی قرار دهد و مهاجم فرانسوی هم با یک بغل پای ساده دروازه شاختار را باز کرد.

این گل برای رئال مادرید بسیار ویژه بود چرا که این گل هزارمین گل رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید. کریم بنزما بدین ترتیب زننده هزارمین گل رئال مادرید در تاریخ رقابت های چمپیونزلیگ لقب گرفت. هیچ تیمی به اندازه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نکرده است و اکنون بنزما نام خود را به عنوان زننده 1000امین گل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد.

1470