حضور ژاوی در بارسلونا منتفی شد؟

حضور ژاوی در بارسلونا منتفی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه السد قطر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نمی‌تواند در حال حاضر اجازه خروج ژاوی هرناندز را صادر کند و به پیشنهاد بارسلونا جواب مثبت بدهد. 

به گزارش فوتبالی، علاقه شدید بارسلونا برای نشستن ژاوی روی نیمکت این باشگاه دیگر بر کسی پنهان نیست و این باشگاه کاتالانی در تلاش است تا هر چه زودتر او را به عنوان جانشین رونالد کومان هلندی اعلام کند. سران باشگاه بارسلونا امروز نیز به قطر رفته بودند تا مذاکرات را با السد نهایی کنند، اما این داستان به خوبی برای آبی اناری‌ها پیش نرفت. 

به نقل از مارکا، ترکی العلی رئیس باشگاه قطری با انتشار بیانیه کوتاه در خصوص اتفاقات اخیر گفت: "ما از حضور نمایندگان بارسلونا استقبال کردیم و به این کار آن‌ها احترام می‌گذاریم. موضع باشگاه از همان ابتدا کاملا روشن و واضح است. ما تعهد داده‌ایم تا ژاوی را به عنوان مربی خود حفظ کنیم و نمی‌توانیم در چنین مقطع حساسی از فصل، به او اجازه رفتن بدهیم." 

ساعتی پیش دو تیم دیدار الدحیل و السد از سری رقابت‌های لیگ قطر به مصاف هم رفتند که تا پایان نیمه اول، الدحیل با نتیجه 2-1 از السد پیش افتاده است. الدحیل تنها 3 امتیاز با شاگردان ژاوی در جدول فاصله دارد. 

4416