مدافع ترکیه‌ای در آغوش رونالدو؛ دیدار دو هم‌تیمی سابق!

مدافع ترکیه‌ای در آغوش رونالدو؛ دیدار دو هم‌تیمی سابق!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته ( سه شنبه) در هفته چهارم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد و آتالانتا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و هر کدام از دو تیم یک امتیاز از این بازی به دست آوردند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی درخششی ویژه داشت به طوری که او توانست دو بار در حالی که تیمش از آتالانتا عقب افتاده بود، نتیجه را برگرداند و بازی را به تساوی بکشاند. در آخر هم این رونالدو بود که توانست در وقت های تلف شده پایان بازی گلزنی کند و بازی را دو بر دو مساوی کند.

پس از سوت پایان این بازی، کریستیانو رونالدو و مریح دمیرال دیداری با هم داشتند و یکدیگر را در آغوش کشیدند. رونالد و دمیرال در یوونتوس با هم هم‌تیمی بوده اند و اکنون رونالدو در منچستر یونایتد توپ می زند و دمیرال هم راهی آتالانتا شده است.

این مدافع ترکیه ای همان کسی بود که در فصل گذشته و در بازی میان یوونتوس و پورتو روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد و بدین ترتیب بسیاری از هواداران یوونتوس عملکرد او را در حد بیانکونری ها نمی دانستند و در نهایت این بازیکن از یووه جدا شد.

1470