مشخص شدن دو گزینه زمستانی بارسلونا برای جانشینی آگوئرو

مشخص شدن دو گزینه زمستانی بارسلونا برای جانشینی آگوئرو

پایگاه خبری فوتبالی - مشکل تنفسی سرجیو آگوئرو باعث شده تا مهاجم آرژآنتینی بارسلونا حداقل سه ماه از میادین فوتبال دور باشد هر چند که ممکن است این مدت طولانی تر باشد.

به گزارش فوتبالی، در این شرایط مدیران بارسلونا به خرید زمستانی فکر می کنند. شرایط مالی آنها محدودیت های زیادی ایجاد کرده است اما با این وجود بارسایی ها تلاش خواهند کرد تا مشکلات هجومی خود را رفع کنند.

رئال مادرید نمی خواهد عجله کند. تجربه اشتباهی خریدهایی نظیر بواتنگ، بریتویت و لوک دی یونگ باعث شده تا مدیران بارسا احتیاط کنند. در این شرایط دنی اولمو بازیکن 23 ساله به گزینه اصلی مدیران بارسا تبدیل شده است. این بازیکن توان حضور در پست های مختلف نظیر هافبک میانی، هافبک هجومی یا مهاجم کاذب را دارد. در حقیقت اولمو در تیم ملی اسپانیا در پست مهاجم کاذب بازی کرده که نمایش خوبی داشته است. به همین خاطر مدیران بارسا در نظر دارند که محصول آکادمی خود را از لایپزیش برگردانند. اولمو تا سال 2024 با تیم المانی قرارداد دارد. بارسا در نظر دارد که اولمو را به صورت قرضی با بند خرید به خدمت بگیرد.

گزینه بعدی مدیران بارسلونا رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی منچسترسیتی است. رحیم می خواهد از سیتی برود و حضور در بارسا می تواند گزینه ای ایده آل برای او باشد.

از سویی مصدومیت آگوئرو در دو ماه آینده نقش لوک دی یونگ را پررنگ تر خواهد کرد. مهاجم هلندی در لیست فروش قرار داشت اما کادر فنی بارسا فعلا از سر ناچاری چاره ای جز استفاده از او ندارد.

4125