دلخوری یک چهره نظامی از بازیکن سابق تیم ملی

دلخوری یک چهره نظامی از بازیکن سابق تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای مهرداد پولادی و عدم بازگشت او به ایران در پایان جام ملتهای آسیا در سال 2015، سوژه صحبتهای جالب مهرعلی باران چشمه شده است.

به گزارش فوتبالی، او که در دوران حضورش در تربیت‌بدنی نیروهای مسلح، نقش مهمی در حل مشکل خروج از کشور بازیکنان سرباز داشت، در بخشی از گفت و گویش با خبرآنلاین، درباره ماجرای مهرداد پولادی گفته است:" علی کفاشیان گفت برای مهرداد پولادی ضمانت می کنم تا از کشور خارج شود و برگردد. کفاشیان تعهد داد و اجازه خروج هم صادر شد. حس ما این بود که این بازیکن برنمی گردد و متاسفانه این طور هم شد. درواقع از اطراف به ما گفتند که او احتمال برگشتنش کم است اما آقای کفاشیان قول داد و گفت ما خودمان او را می آوریم. بعد از عدم بازگشت او پدر، برادر و عمویش را خواستیم و جلسات متعددی هم برگزار شد. ما اعلام کردیم که اگر برگردد فقط راهی خدمت می شود و اصلا تنبیه یا بازداشتی در کار نیست اما این اتفاق رخ نداد. او خودش ضرر کرد و تیم ملی را از دست داد چرا که به نظرم یکی از بهترین ها بود. پولادی هم به خودش جفا کرد وهم به فوتبال ما"

باران چشمه تضمین می‌دهد که پولادی همین الان هم برگردد هیچ تنبیهی در انتظار او نخواهد بود:" او مشکلی برای بازگشت ندارد و فقط باید خدمت سربازی را بگذراند و تا وقتی تمام نشود ممنوع الخروج است.

1984