کنایه آتشین و جنجالی مدافع سابق چلسی به تاتنهام و کونته

کنایه آتشین و جنجالی مدافع سابق چلسی به تاتنهام و کونته

پایگاه خبری فوتبالی - مارسل دسایی ستاره سابق چلسی و تیم ملی فرانسه به تمسخر تاتنهام به خاطر انتصاب مربیان با دستمزدهای نجومی در سالهای اخیر پرداخت که البته تیم لندنی معمولا اکثر این مربیان را با پرداخت غرامت های سنگین اخراج کرده است!

به گزارش فوتبالی، تاتنهام پس از تجربه ناموفق مورینیو و نونو به سراغ کونته رفته است. همه این مربیان دستمزدهای بالایی دریافت می کند و گفته می شود که کونته هم سالانه بیش از 16 میلیون پوند حقوق خواهد گرفت. نونو اسپریتیو تنها چهار ماه پس از شروع کار در تاتنهام پس از شکست در مقابل منچستریونایتد اخراج شد. تاتنهام در پنج تا از هفت بازی اخیرش در لیگ انگلیس شکست خورده است و حالا به سراغ انتصاب کونته سرمربی سابق یوونتوس، چلسی و اینتر رفته اند و قراردادی هجده ماهه را با این مربی ایتالیایی امضا کرده اند.

هواداران تاتنهام از استخدام کونته خوشحال هستند چرا که مربی ایتالیایی یکی از بهترین مربیان آزاد ممکن بود که فصل گذشته نیز نتایج خوبی با اینتر کسب کرد و اسکودتو را برد. حالا دسایی به تمسخر روند تاتنهام در سالهای اخیر در زمینه انتخاب مربیان پرداخته است. دسایی 53 ساله تصویری از ژوزه مورینیو و کونته در کنار هم منتشر کرده و نوشته است:" آنها به شما پول می دهند تا بیایید و بعد از آن به شما پول می دهند تا بروید... و نیازی هم نیست که چیزی ببرید. شگفت انگیز است!"

دسایی که شش سال را در استمفوردبریج سپری کرده بود، در سال 2004 و با حضور مورینیو از  چلسی جدا شد.

4125