علامت مهم همسر ژاوی در مورد حضور در بارسلونا

علامت مهم همسر ژاوی در مورد حضور در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - شمارش معکوس برای اعلام نام ژاوی به عنوان سرمربی بعدی بارسلونا آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، گروهی از مدیران بارسلونا چهارشنبه راهی دوحه شده اند تا کار فسخ قرارداد ژاوی با السد را نهایی کنند و بدین ترتیب ژاوی به خانه برمی گردد و هدایت تیم بزرگسالان بارسلونا را به عهده خواهد گرفت.

در حالی که هواداران بارسلونا با دقت اتفاقات پیرامون ژاوی را دنبال می کنند حالا نوریا کانیرا همسر ژاوی با پیامی اینستاگرامی خبرساز شده است، پیامی که جدایی قریب الوقوع ژاوی از السد را تایید می کند. در واقع همسر ژاوی تصویری از خودش در کنار بورخا تورمو یکی از شرکای تجاری خود منتشر کرده و نوشته است:" دلمان برایت تنگ خواهد شد اما هر جایی که بروی، به زودی تو را خواهیم دید."

ژاوی و خانواده اش در شش سال اخیر در دوحه زندگی کردند که حلقه زیادی از دوستان صمیمی خود را تشکیل داده اند که به نظر می رسد که در ساعات آینده باید با دوستانشان وداع کنند. ژاوی قرار است که تا سال 2024 هدایت بارسلونا را به عهده بگیرد.

بر خلاف اخبار اولیه خوان لاپورتا مدیر بارسلونا حاضر نشد که به دوحه سفر کند و بخشی از هیئت مذاکره باشد. به نظر می رسد که بازی السد و الدحیل آخرین بازی ژاوی در قطر باشد و بعد از آن این مربی به بارسلونا سفر خواهد کرد و در وقفه بازیهای ملی کارش را به عنوان سرمربی بارسلونا آغاز خواهد کرد.

4125