وکیل کروس قیمت انتقال هالند را اعلام کرد

وکیل کروس قیمت انتقال هالند را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هر باشگاهی که بخواهد ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند را به خدمت بگیرد باید چیزی بین 250 تا 300 میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش فوتبالی، فولکر استروث وکیل سرشناس فوتبال آلمان که وکالت تونی کروس از رئال مادرید را هم به عهده دارد، در مصاحبه با بیلد به جزئیات انتقال هالند اشاره کرد. در حقیقت در تابستان 2022 بند آزادسازی هالند از دورتموند به 75 میلیون یورو می رسد و هر باشگاهی که بخواهد ارلینگ را بخرد می تواند این قیمت را بپردازد و البته باید دستمزد مجومی این بازیکن و کمیسیون های بالایی که در انتقالش وجود دارد را در نظر بگیرد.

هالند در حال حاضر در دورتموند دچار مصدومیت است. این بازیکن در ژانویه 2020 از سالزبورگ راهی دورتموند شد و تا سال 2024 با تیم المانی قرارداد دارد. باشگاه های زیادی شامل رئال مادرید، بایرن مونیخ، پی اس جی و منچسترسیتی شرایط خرید وی را دنبال می کنند اما اگر بخواهند قصد خرید وی را داشته باشند باید به شدت هزینه کنند.

استروث در مورد هالند گفت:" ارلینگ یک بند آزادسازی مشخص دارد. باید پکیج کامل با احتساب دستمزدش در قراردادی پنج ساله و کمیسیون های وکلایش را در نظر بگیریم و بدین ترتیب قیمتش به 250 تا 300 میلیون یورو خواهد داشت. حتی اگر بایرن چنین پولی داشته باشد هم او را نخواهد خرید چرا که در این صورت این مسئله که برای بازیکنی این قدر هزینه کرده اند، برایشان یک جهنم در آلمان ایجاد خواهد کرد."

4125