تصمیم جنجالی لاپورتا چه اثری روی حضور ژاوی در بارسلونا دارد؟

تصمیم جنجالی لاپورتا چه اثری روی حضور ژاوی در بارسلونا دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه السد از بارسلونا خواسته بود تا خوان لاپورتا در مذاکرات برای حضور ژاوی در نیوکمپ حضور پیدا کند اما در نهایت مدیر بارسلونا تصمیم گرفت که در این سفر حضور نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، حالا اسپورت 3 گزارش داده است که عدم سفر لاپورتا می تواند به بارسلونا از نظر مالی ضربه بزند چرا که السد فقط در صورتی حاضر به جدایی رایگان ژاوی بود که لاپورتا در هیئت مذاکره حضور داشته باشد اما حالا برای فسخ قرارداد مربی اسپانیایی یک میلیون یورو غرامت خواهند خواست.

برای مدیران السد خیلی مهم بود که لاپورتا در مذاکرات برای ژاوی حضور داشته باشد این در حالیست که فقط رافائل یوسته نایب رئیس ورزشی بارسلونا و ماتئو آلمانی مدیر فوتبال این تیم در این سفر حضور دارند. السد می خواست که رو در رو با مدیر بارسلونا مذاکره کند و حالا  که این اتفاق رخ نداده، غرامت می خواهند.

برای بارسلونا این یک میلیون یورو خیلی مهم است چرا که آنها از نظر سقف دستمزد فقط می توانند 3.5 میلیون یورو برای استخدام ژاوی و دستیارانش بپردازند. از سویی گفته می شود که ژاوی قرار است که قراردادی به مدت دو سال و نیم با بارسلونا امضا کند و تا سال 2024 در نیوکمپ حضور خواهد داشت.

4125