واکنش مدافع منچسترسیتی به اشتباه مضحک یک خبرنگار گیج!

واکنش مدافع منچسترسیتی به اشتباه مضحک یک خبرنگار گیج!

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر مدافع منچسترسیتی در یکی از لحظات عجیب در کنفرانس مطبوعاتی با سوال خبرنگاری مواجه شد که کاملا گیج می زد و سوال عجیبی را از او پیش از بازی بروژ در لیگ قهرمانان اروپا پرسید.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در ادامه مسابقات اروپایی چهارشنبه به مصاف بروژ می رود. واکر پیش از بازی مقابل منچسترسیتی با سوال عجیبی از یکی از خبرنگاران مواجه شد. این خبرنگار از ملی پوش انگلیسی پرسید که رقابت با فرلاند مندی چه حسی دارد. نکته اول این است که فرلاند مندی در رئال مادرید توپ می زند. نکته دیگر این است که مندی در پست دفاع چپ بازی کند و واکر در پست دفاع راست و پست این دو اصلا شبیه به هم نیست. برخی حدس زدند که خبرنگار، فرلاند را با بنجامین مندی اشتباه گرفته اما نکته این است که بنجامین در پست دفاع چپ بازی می کند و از سویی این بازیکن به علت اتهامات آزار جنسی هفته هاست که از فوتبال بازی کردن محروم شده است!

واکر با شگفت زدگی به خبرنگار نگاه کرد و بعد از آن به مدیر رسانه ای منچسترسیتی نگاه کرد تا از او برای پاسخ به این سوال عجیب کمک بخواهد. مدافع انگلیسی گفت که از این سوال گیج شده است و از خبرنگار خواست تا منظورش را بگوید که دقیقا کدام بازیکن را بگوید. طبیعتا به این سوال جوابی داده نشد اما با این وجود صحنه ای عجیب رقم خورد!

4125