صحبت‌های بارخوان پس از پیروزی در لیگ قهرمانان

صحبت‌های بارخوان پس از پیروزی در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرجی بارخوان سرمربی موقت بارسلونا از پیروزی خفیف تیمش در برابر دیناموکیف خوشحال است و البته اذعان کرد که نمی‌داند در دیدار روز شنبه مقابل سلتاویگو روی نیمکت بارسلونا می‌‎نشیند یا خیر. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب دو تیم دیناموکیف و بارسلونا از چهارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان، آبی اناری‌ها موفق شدند با نتیجه 0-1 به پیروزی برسند. تک گل بارسا را در این دیدار، آنسو فاتی به ثمر رساند تا 3 امتیاز ارزشمند به حساب بارسلونا واریز شود. 

به نقل از مارکا، بارخوان پس از پایان بازی گفت: "در مصاحبه قبل بازی گفته بودم که این بازی خیلی مهمی برای باشگاه است. بسیاری از بازیکنان باشگاه این موضوع را درک کردند. من احساساتم را دور ریختم و نمی‌دانم که این مسئله به ما کمک کرد یا نه، اما حداقل توانستیم پیروز شویم. برد بسیار مهمی بود و همه این را می‌دانستند. اما از الان به فکر دیدار بعدی هستیم و این موضوع کمک می‌کند تا بهتر کار کنید."

بارخوان در ادامه افزود: "آنسو چیزی دارد که او را از بقیه متمایز می‌کند و آن هم گلزنی است. او کیفیت بالایی در محوطه جریمه دارد و می‌تواند ممفیس را آزاد کند."

4416