تشبیه رونالدو به مایکل جردن توسط سرمربی منچستریونایتد

تشبیه رونالدو به مایکل جردن توسط سرمربی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونر سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد به تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیمش در دیدار برابر آتالانتا پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم آتالانتا و منچستریونایتد از چهارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه برگامو به مصاف هم رفتند که در پایان، شیاطین سرخ موفق شدند با دبل رونالدو، بازی را 2-2 مساوی کنند و با امتیاز از ایتالیا خارج شوند. 

به نقل از سایت گل، سولشر پس از پایان بازی به BeIn Sport گفت: "ما به تلاش خود ادامه دادیم و من از واکنش شاگردانم نسبت به گل دوم آتالانتا بسیار راضی هستم. دقیقا همین کار را در الدترافورد انجام دادیم، توانستیم گل بزنیم و حالا امتیاز مهمی به دست آوردیم. رونالدو فوق العاده است. اگر در لحظات پایانی بازی قرار دارید، دوست دارید توپ زیر پای رونالدو باشد. او بهترین گلزن حال حاضر جهان است و گفتن این حرف بسیار سخت است، زیرا او با دو گلی که به ثمر رساند از رکورد من عبور کرد و حالا تنها یک گل دیگر نیاز دارد تا تعداد گل‌های زده‌اش برای یونایتد به من برسد." 

سولشر در ادامه افزود: "گل دوم او شبیه یکی از لحظاتی بود که مایکل جردن در وقت‌های اضافه قهرمان NBA می‌شود. هیچ کس نمی‌تواند رفتار و شخصیت این بازیکنان را زیر سوال ببرد. آن‌ها هیچ وقت تسلیم نمی‌شوند."

4416