تشکر ویژه سولشر از رونالدو به خاطر درخشش مقابل آتالانتا

تشکر ویژه سولشر از رونالدو به خاطر درخشش مقابل آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و آتالانتا در هفته چهارم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو خاتمه یافت و هر تیم یک امتیاز از این بازی گرفت.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در ورزشگاه برگامو شرایط سختی را تجربه کرد و دو بار عقب افتاد اما هر دو بار توانست نتیجه را برگرداند و کار را به تساوی بکشاند. رونالدو یک بار در انتهای نیمه اول و یک بار در انتهای نیمه دوم برای شیاطین سرخ گلزنی کرد و بدین ترتیب او کسی بود که هر دو بار بازی را به تساوی کشاند و مانع از باخت منچستر یونایتد مقابل آتالانتا شد.

اوله گونار سولشر در این روز ها به شدت تحت فشار است و کار سختی روی نیمکت شیاطین سرخ دارد و بسیاری از هواداران منچستر یونایتد خواهان اخراج او هستند. رونالدو در این بازی یک بار دیگر ناجی سولشر شد و مانع از شکست او در لیگ قهرمانان اروپا شد.

سولشر پس از بازی منچستر یونایتد و آتالانتا کریستیانو رونالدو را در آغوش کشید تا بدین ترتیب از او بابت دبل و درخششی که مقابل آتالانتا داشته است، تشکر کند. باید دید که ادامه روند سولشر در منچستر یونایتد چگونه خواهد بود و او تا چه زمانی روی نیمکت شیاطین سرخ دوام می آورد.

1470