منصوریان: ناراحتی هواداران صنعت نفت طبیعی است/ تیم خیلی خوبی می سازیم

منصوریان: ناراحتی هواداران صنعت نفت طبیعی است/ تیم خیلی خوبی می سازیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم نفت آبادان گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت باشگاه صنعت نفت آبادان، علیرضا منصوریان در اولین حضور خود در تمرین این تیم پس از پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه اظهار داشت: خدا رو شکر من سلامتی ام را به دست آوردم و پس از 30 روز به تیم اضافه شدم.

وی افزود: آن چیزی که در تمرین بچه ها شاهد بودم این است که تیم ما به لحاظ روحی دچار افت محسوسی شده بود و بر همین اساس ترمیم روحیه ی بازیکنان نخستین هدف ما در این هفته است.

سرمربی تیم نفت آبادان تصریح کرد: دیگر هدفمان القاء روحیه جنگندگی در بازیکنان است‌. لازم است بدانند باید در زمین برای یکدیگر بجنگند تا به اتحاد تیمی برسیم. یکی دیگر از اهداف قابل پیگیری ما آنست که پس از بازی با نساجی، که مقطع تعطیلی خوبی داریم، فشردگی مسابقات دوستانه مان را بالا ببریم.

منصوریان ادامه داد: باید با هر تیمی 2 بازی (در قالب تیمهای الف و ب در دو روز متوالی) انجام دهیم. برای این مدت 5 الی 6 بازی دوستانه را پیش بینی کرده ایم که وقتی در 2 ضرب شود حدود 10 بازی دوستانه می شود.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ فیزیکی نیز شیب مد نظری برداشتیم که طبق آن تا پیش از بازی با نساجی، به لحاظ بدنی باید به فرم خوبی برسیم و این روند را در مسیر تعطیلی 35 روزه ادامه می‌دهیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در حاشیه تمرین تیمش در باشگاه پیروز با اشاره به اینکه می دانم هوادار فوتبال آبادان از نتایج تیم بسیار ناراحت است، افزود: این حق طبیعی اوست. هوادار هر تیمی شاید به مسائل پشتوانه ای، درونی و پیرامونی تیم کاری ندارد. علتش آنست که او تنها نتایج را می خواهد.

منصوریان اظهار داشت: در آبادان مردم با نتایج بیدار و یا به خواب می روند و با پیروزی‌ها خوشحال و با باخت ها ناراحت می شوند. یک تیم خیلی خوب برای فوتبال این شهر درست می کنیم. نتایج فعلی در شان بازیکنان ما، کادر فنی و فوتبال آبادان نیست.

وی با اشاره به بازی سخت صنعت نفت مقابل نساجی؛ تصریح کرد: سعی‌مان آنست که اولین حرکت خیلی خوبمان را مقابل نساجی داشته باشیم و با امتیاز از آنجا بازگردیم‌ هر چند بازی سختی است اما در کل با انرژی که در تمرین از بچه ها دیدم، باید  بلند شوند و به آن فرم ایده‌آل برسند که این مسئله در حال اتفاق افتادن است.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: شاید سلسله اشتباهات فردی در تیم‌هایی که من هدایت آنها را برعهده دارم کمتر اتفاق افتاده اما رقم خوردن این اشتباهات در صنعت نفت سبب شد سه بازی گذشته را از دست بدهیم. وقتی به فرم تیم‌مان نگاه می کنم می بینم در این تعطیلی 35 روزه فرصت دارد به آمادگی لازم برگردد و تیمی باشد که هوادار فوتبال آبادان می خواهد.

1470