دو زمان جالبی که رونالدو مقابل آتالانتا گلزنی کرد

دو زمان جالبی که رونالدو مقابل آتالانتا گلزنی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد با درخشش کریستیانو رونالدو توانست مقابل آتالانتا در ورزشگاه برگامو یک امتیاز به دست بیاورد و به تساوی دو بر دو مقابل این تیم ایتالیایی برسد و از شکست مقابل این تیم فرار کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در این بازی به کمک منچستر یونایتد آمد و با دو گل خود کاری کرد که شیاطین سرخ مقابل آتالانتا شکست نخورند. در حقیقت رونالدو یک بار در دقیقه 1+45 و یک بار هم در دقیقه 1+90 گلزنی کرد تا بدین ترتیب با گل هایی دقیقه آخری شیاطین سرخ را نجات دهد.

جالب اینکه هر دو گل رونالدو حدود 35 دقیقه پس از گل های آتالانتا به ثمر رسید و رونالدو در وقت های تلف شده هر دو نیمه و دقیقا حدود یک دقیقه پس از گذشت وقت های تلف شده گلزنی کرده است و فاصله هر گل رونالدو با گل های آتالانتا حدود 35 دقیقه است.

رونالدو یک بار دیگر به کمک شیاطین سرخ آمد و با درخشش خود نشان داد که با وجود بالا رفتن سنش همچنان یکی از بهترین بازیکن های دنیا است که می تواند در شب های سخت تیمش را به طور کامل نجات دهد.

هر دو گل رونالدو به شیوه ای تماشایی به ثمر رسید. گل اول او روی پاس دیدنی برونو فرناندز بود و گل دوم رونالدو هم با یک ضربه والی تماشایی زده شد.

1470