لیست خرید 4 نفره آنتونیو کونته برای تاتنهام

لیست خرید 4 نفره آنتونیو کونته برای تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته پس از چند ماه دوری از دنیای فوتبال، به طور رسمی هدایت باشگاه تاتنهام را بر عهده گرفته است و سرمربی این تیم شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از نتایج ضعیفی که نونو اسپریتو سانتو در این فصل کسب کرد، مدیران تاتنهام به این نتیجه رسیدند که ادامه همکاری با این سرمربی پرتغالی مناسب نخواهد بود و به همین دلیل پس از شکست سه بر صفر مقابل منچستر یونایتد، او را برکنار کردند و بدین ترتیب دست به تغییر سرمربی خود زدند.

آنتونیو کونته امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تاتنهام برگزیده شد. او که فصل گذشته با اینتر موفق به قهرمانی در رقابت های سری آ ایتالیا شده بود اکنون هدایت تاتنهام بحران زده را در دست گرفته است.

به گفته روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، آنتونیو کونته از دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، خواسته است که چهار بازیکن را به خدمت بگیرد و این 4 بازیکن عبارتند از فرانک کسیه که قراردادش در تابستان آینده تمام می شود، دوشان ولاهوویچ، استفان دی فرای و مانوئل لاتزاری.

همچنین طبق گفته این منبع، آنتونیو کونته اعتقادی به استیون برخواین، لوسلسو و دله‌الی ندارد و از سران تاتنهام خواسته که در صورت داشتن پیشنهاد مناسب این بازیکنان را در پنجره های بعدی به فروش برسانند.

1470