دلیل عجیب بازیکن 20 ساله یوونتوس برای خداحافظی از فوتبال؛ افسردگی!

دلیل عجیب بازیکن 20 ساله یوونتوس برای خداحافظی از فوتبال؛ افسردگی!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد ایهاتارن، بازیکن 20 ساله یوونتوس که در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی در سمپدوریا توپ می زند، قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد و در حالی که هنوز در ابتدای دوران حرفه ای خود و در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد، می خواهد فوتبال را کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن هلندی به عنوان یک استعداد توانست خود را در پی اس وی آیندهوون مطرح کند و پس از آن راهی یوونتوس شد و انتظار می رفت که بتواند در یووه هم پیشرفت کند. مدیران یوونتوس تصمیم گرفتند برای پیشرفت بیشتر این بازیکن جوان هلندی او را به طور قرضی راهی سمپدوریا کنند تا فرصت بیشتری برای بازی نصیبش شود و بتواند مسیر بهتری را برای رشد و پیشرفت داشته باشد اما اکنون این بازیکن در مسیر خداحافظی از دنیای فوتبال قرار گرفته است.

محمد ایهاتارن که در پست هافبک بازی می کند، در سال 2019 بود که توانست خود را مطرح کند و نامی برای خودش در پی اس وی آیندهوون و لیگ هلند دست و پا کرد. او در اواخر همان فصلی که درخشش ویژه ای داشت و توانست خود را به دنیا نشان بدهد، پدرش را از دست داد و پس از آن این بازیکن در غم از دست دادن پدر خود به طور شدیدی ضربه خورد و عملکرد فوتبالی او هم به شدت افت کرد.

همین افت او باعث شده تا بازی های کمتری به او برسد و این بازیکن بیشتر اوقات نیمکت نشین باشد. در حقیقت افسردگی ناشی از فوت پدر موجب شده تا فوتبال او افت کند و قیمتش کاهش داشته باشد و اکنون این بازیکن گزینه بازنشستگی را در دستور کار خود قرار داده است هر چند که باشگاه سمپدوریا و باشگاه یوونتوس سعی دارند نظر او را تغییر دهند.

1470