لج‌بازی مدیران دو تیم باعث منتفی شدن حضور ژاوی در بارسلونا خواهد شد؟

لج‌بازی مدیران دو تیم باعث منتفی شدن حضور ژاوی در بارسلونا خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که نوعی لجبازی میان مدیران دو باشگاه اسپانیایی و قطری وجود دارد که ممکن است منجر به منتفی شدن حضور ژاوی روی نیمکت کاتالان ها شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، بارسلونا امشب دیداری مهم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم دینامو کیف برگزار خواهد کرد و بعد از این مسابقه، مدیران باشگاه برای انجام ماموریت نهایی خود راهی دوحه خواهند شد. رافا یوسته و متئو آلمانی، از مدیران ارشد باشگاه کاتالانی در جریان جلسه با مدیران باشگاه قطری تلاش خواهند کرد تا آن ها را متقاعد کنند که خوان لاپورتا، رئیس آبی اناری ها هرگز برای بستن قرارداد بازیکنان یا مربیان به جایی سفر نمی کند و در واقع این رویه به صورت کلی و در مقابل همه‌ی تیم ها رعایت می شود.

اما به نظر می رسد مالکان تیم السد قطر این رفتار را برنتابیده و تنها در صورتی مجوز فسخ قرارداد با ژاوی هرناندز را صادر می کنند که خود خوان لاپورتا شخصا حاضر به سفر به‌ این کشور باشد. در واقع سران باشگاه قطری تصور می کنند لاپورتا برای احترام گذاشتن به السد و دریافت مجوز فسخ قرارداد ژاوی، باید خودش پیش قدم شود. همچنین باشگاه السد تمایلی به دریافت غرامت از باشگاه بارسلونا بابت جدایی ژاوی نداشته و ترجیح می دهد باشگاه اسپانیایی زمینه برگزاری یک دیدار دوستانه را فراهم کند. البته در صورت‌ حل این مشکل، ستاره سابق بارسلونا فردا شب برای آخرین بار تیمش را در دیدار حساس با الدحیل هدایت کرده و انتهای هفته برای توافق نهایی راهی بارسلونا خواهد شد.

9404