تمجید سیمئونه از عملکرد اخیر ستاره فرانسوی و اعلام آمادگی‌اش برای دیدار برابر لیورپول

تمجید سیمئونه از عملکرد اخیر ستاره فرانسوی و اعلام آمادگی‌اش برای دیدار برابر لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه به تمجید از آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی تیمش پرداخت و اذعان کرد که سرانجام توانست گریزمان 2 سال پیش را در زمین ببیند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته آنتوان گریزمان از بارسلونا جدا شد و برای بار دوم به اتلتیکو مادرید رفت. او علیرغم شروع ضعیف، در ادامه موفق شد فرم خوب گذشته‌اش را بازیابد و در پیروزی 3-0 خانگی روخی بلانکوس مقابل رئال بتیس، نقش اساسی ایفا کرد. گریزمان در سال 2010 اولین بار در لالیگا با پیراهن رئال سوسیداد به میدان رفت و از آن موقع موفق شده در 403 بازی در لیگ اسپانیا، 157 گل به ثمر برساند و فقط لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و لوئیز سوارز از او بیشتر گلزنی کرده‌اند. 

به نقل از آ اس، چهارشنبه دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید از چهارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه انفیلد به مصاف هم خواهند رفت. دیدار قبلی این دو تیم در ورزشگاه متروپولیتانو، با پیروزی 3-2 نماینده انگلیس به پایان رسید. در آن بازی گریزمان توانست دو گل به ثمر برساند، اما کارت قرمز نیز دریافت کرد تا دیدار برگشت را از دست بدهد. سیمئونه در این باره گفت: "در دیدار برابر بتیس، گریزمان واقعی را مشاهده کردیم. او در حال تلاش، پرس و ایجاد موقعیت‎های گلزنی بود. من این گریزمان را دوست دارم. با این وجود او را در بازی فردا شب در اختیار نداریم، اما مهم نیست و ما آماده بازی هستیم."

4416