گزارش ویژه؛ تلاشهای یک مدیر برای ورود به باشگاه پرسپولیس

گزارش ویژه؛ تلاشهای یک مدیر برای ورود به باشگاه پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل سابق یکی از باشگاههای لیگ برتری، تلاشهای زیادی برای ورود به تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که این روزها حمید سجادی و مشاوران او به دنبال مشخص کردن تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس هستند، شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که مدیرعامل سابق یک تیم لیگ برتری که پیش از این نام او برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده بود، تلاش زیادی انجام داده تا حمید سجادی را برای انتخابش به عنوان جانشین جعفر سمیعی راضی کند.

گفته می‌شود این مدیر از طریق نمایندگان مجلس پیگیری‌های زیادی انجام داده و تماس های فراوانی از سوی برخی نمایندگان مجلس برای سفارش او به حمید سجادی و نزدیکانش جهت انتخاب این مدیر به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس برقرار شده است.

این مدیر فوتبالی که ارتباط خوبی با یکی از پیشکسوتان پرسپولیس دارد او را هم واسطه قرار داده تا بتواند حمایت قدیمی های این باشگاه را نیز با خود همراه کند.

اطلاعات خبرنگار فوتبالی از یک منبع موثق حاکی از آن است که حمید سجادی تا این لحظه زیر بار توصیه‌هایی که به او برای انتخاب مدیر مربوطه شده، نرفته و می‌خواهد افرادی را وارد تیم مدیریتی پرسپولیس کند که از دید خودش و نزدیکانش، بهترین گزینه‌ها برای حضور در باشگاه پرسپولیس هستند.

7655