میلان و ارائه یک پیشنهاد 20 میلیونی برای مهاجم ریورپلاته در ژانویه

میلان و ارائه یک پیشنهاد 20 میلیونی برای مهاجم ریورپلاته در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مدیران باشگاه میلان ایتالیا برای به خدمت گرفتن بازیکن تیم ریور پلاته آرژانتین علاقمند بوده و به زودی اقدام خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تی ان تی اسپورت آرژانتین، از کشور آرژانتین خبر می رسد که باشگاه میلان ایتالیا آماده ارائه یک پیشنهاد بیست میلیون یورویی برای خولیان آلوارز، مهاجم تیم ریور پلاته می باشد. این رسانه‌ی آرژانتینی در گزارش صبح امروز خود چنین عنوان می کند که فیورنتنیا و میلان، دو باشگاه از سری آ ایتالیا هستند که علاقه بسیای به جذب این مهاجم ریور پلاته دارند؛ بازیکنی که قراردادش در دسامبر سال 2022 با باشگاه آرژانتینی به پایان می رسد.

با این حال، به نظر می رسد که روسونری آماده است تا با ارائه یک پیشنهاد بیست میلیون یورویی، نخستین اقدام جدی اش برای جذب خولیان آلوارز را انجام بدهد. به عبارت دیگر، پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد روسونری از همین حالا خود را برای جذب این استعداد بیست و یک ساله آماده کرده اند.

خولیان آلوارز در این فصل موفق به ثبت پانزده گل و سیزده پاس گل در سی و نُه بازی برای تیم ریور پلاته شده است و این بازیکن حتی موفق شده به تیم ملی بزرگسال آرژانتین نیز راه پیدا کند که با توجه به بازیکنان موجود در پست او، این اتفاق کار آسانی نبوده است.

از طرف دیگر، بازگشت پیترو پلگری برای میلان بسیار دشوار بوده و پروسه‌ی بازگشت او آن طور که مورد انتظار باشگاه بوده، پیش نرفته است.

9404