انتشار تصویری متفکر از پسر مسی با پیراهن پی‌اس‌جی به مناسبت تولدش!

انتشار تصویری متفکر از پسر مسی با پیراهن پی‌اس‌جی به مناسبت تولدش!

پایگاه خبری فوتبالی - امروز خانواده مسی روز شادی را داشت. در حقیقت فرزند ارشد لئو و همسرش آنتونلا روکوتزو امروز هشت ساله شد.

به گزارش فوتبالی، آنتونلا به مناسبت تولد هشت سالگی تیاگو تصویری از او را با پیراهن پی اس جی منتشر کرد که تیاگو در این تصویر در حال تفکر به نظر می رسد. همسر مسی در توصیف این تصویر جالب نوشته است:" تولدت مبارک تیاگو. ممنون که هر روز ما را شادتر می کنی، تو شخصیتی زیبا و قلبی بزرگ را داری. دوست داشتم که زمان متوقف شود و این قدر سریع بزرگ نشوی، بچه! دوستت داریم!"

پیام همسر مسی با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شده است و خیلی از دوستان و نزدیکان این خانواده تولد تیاگو را تبریک گفته اند. به طور مثال سوفیا بالبی همسر سوارز که رابطه خوبی با آنتونلا دارد، نوشته است:" تولدت مبارک تیاگو، خیلی دوستت داریم و دلمان برایت خیلی تنگ شده است. از روزت لذت ببر!"

جونیور پسر بزرگ رونالدو به شدت دوست دارد که فوتبالیست شود و در حال حاضر در آکادمی منچستریونایتد حضور دارد و خیلی ها دوست دارند که ببینند که ایا تیاگو نیز به سراغ فوتبال می رود یا نه. در واقع پس از دیدن سالها دوئل رونالدو و مسی تماشای دوئل فرزندانشان یعنی جونیور و تیاگو نیز می تواند برای فوتبالدوستان خیلی جذاب و تماشایی باشد.

4125