مرزبان: سپاهان تنها مدعی قهرمانی نیست/ نویدکیا اعتقاد داشت سلمانی پدیده می‌شود

مرزبان: سپاهان تنها مدعی قهرمانی نیست/ نویدکیا اعتقاد داشت سلمانی پدیده می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی سپاهان درخشش بازیکن جوان این تیم در ترکیب تیم امید را حاصل اعتماد سرمربی این تیم دانست.

علیرضا مرزبان در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در مورد درخشش یاسین سلمانی در تیم امید اظهار داشت: "اینکه تیم امید به همراه مهدی مهدوی کیا نتابج خوبی را می گیرد باعث خوشبختی و خوشحالی همه ما است. خیلی مهم است که تیم های پایه ما خوب نتیجه بگیرند و فوتبال خوبی را ارائه کنند."

وی ادامه داد: "نسل جدیدی که به فوتبال ایران معرفی می شود بازیکنان بسیار خوبی هستند و در راس آنها یاسین سلمانی حضور دارد که به عنوان کاپیتان تیم امید، کیفیت بالایی دارد و این موضوع حاصل اعتماد محرم نویدکیا به سلمانی است. محرم همیشه اعتقاد داشت که یاسین به عنوان پدیده به فوتبال ایران معرفی خواهد شد. از مربیان تیمهای پایه سپاهان تشکر می‌کنم که چنین بازیکنی را به فوتبال ایران معرفی کنند."

مرزبان در مورد اینکه سپاهان در چند سال اخیر دید خوبی در انتخاب بازیکنان بااستعداد داشته، بیان کرد: "سپاهان همیشه با بازیکنان جوان با آرامش و صبوری برخورد کرده و بازیکنان خوبی را تحویل فوتبال ایران داده است. به طور مثال سردار آزمون در تیمهای پایه سپاهان رشد کرده و بازیکنانی هم مثل محمد محبی و پیام نیازمند هم با دید خوب مربیان سابق جذب شدند و به شکل درست رشد کردند."

مربی طلایی پوشان در مورد شرایط بسیار مطلوب تیم سپاهان در سه هفته نخست لیگ بیست و یک هم اینطور پاسخ داد: "شرایط خیلی خوبی داریم و توانستیم بازی های خیلی مشکلی را برنده شویم. در برابر تیمهایی پیروز شدیم که بازیکنان با تجربه و شرایط دفاعی خوبی دارند. خوشحالیم که از سه بازی 9 امتیاز کسب کرده‌ایم و از طرف دیگر، هنوز گلی را دریافت نکرده‌ایم."

از مرزبان درباره این پرسیدیم که از دید هواداران سپاهان، شاگردان محرم نویدکیا گزینه اصلی قهرمانی در این فصل هستند. نظر او درباره توقع بالای فوتبالدوستان از سپاهان و همچنین شانس‌های قهرمانی این فصل را بخوانید: "ما تنها مدعی قهرمانی نیستیم و از دید من، 5-6 تیم می‌توانند جزو مدعیان قرار بگیرند. تیم هایی که همین حالا در بالای جدول قرار دارند مدعی قهرمانی لیگ هستند و ما راه سختی برای قهرمانی در پیش داریم. سال گذشته علیرغم گرفتن 65 امتیاز قهرمان نشدیم پس لیگ با کیفیتی داریم و خوشحالیم که چند تیم برای قهرمانی مبارزه می‌کنند."

او صحبت‌هایش را اینگونه به پایان رساند: "مهمترین محوری که داریم، بررسی مسائل داخلی خودمان است تا با کیفیت بالایی فوتبال بازی کنیم. سعی داریم بازیکنانمان را با مسائل فنی روز فوتبال دنیا بیشتر آشنا کنیم زیرا محور تاکتیک، بدنسازی و روانشناسی خیلی مهم است و ما روی هر سه موضوع کار می‌کنیم. اگر این مسائل را خوب رعایت کنیم می‌توانیم به فوتبال اروپا نزدیک شویم. محور اصلی ما همبستگی است و احساس بزرگی بین اعضای تیم وجود دارد. تشکر ویژه می‌کنم از هواداران سپاهان که بی نهایت از تیم حمایت می‌کنند تا بتوانیم فوتبال با کیفیتی ارائه کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم."

9697