واکنش علی‌آبادی به انتقادهای دادگان: او از فدراسیون اخراج نشد، خودش استعفا کرد!

واکنش علی‌آبادی به انتقادهای دادگان: او از فدراسیون اخراج نشد، خودش استعفا کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا رییس سازمان تربیت بدنی در دولت احمدی‌نژاد دستور برکناری محمد دادگان از ریاست فدراسیون فوتبال را داده بود یا دستور از احمدی نژاد بود یا خود دادگان استعفا کرده بود؟

به گزارش فوتبالی، مصاحبه محمد دادگان درباره دخالت های محمد علی آبادی در فوتبال در ایام جام جهانی 2006 همواره در ذهن اهالی فوتبال ماندگار است و کمتر کسی را سراغ دارید که از دعوای این دو نفر بی اطلاع باشند.

همه به ياد دارند که در آستانه مسابقات جام جهانی سال 2006، تيم ملی فوتبال ايران تا چه حد درگير حواشی شد. در آن هنگام محمد دادگان که عهده دار رياست فدراسيون فوتبال بود با مسوولان وقت سازمان تربيت بدنی با اختلافات زیادی مواجه شد که در نهايت در خلال بازیهای جام جهانی خبر آمد که دادگان توسط علی آبادی برکنار شده است. 3 آذر سال 85 هم فیفا، ایران را به دلیل آنچه «دخالت دولت در امور فوتبال» خواند از تمامی فعالیت‌های بین‌المللی محروم کرد.

محمد علی آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی که امروز در مراسم رونمایی از تاریخ شفاهی ورزش ایران شرکت کرده بود در حاشیه این مراسم و در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی مبنی بر انتقادات محمد دادگان از او در ماجرای برکناری اش و اینکه علی آبادی همواره قصد داشت رییس فدراسیون فوتبال شود و  دستور برکناری محمد دادگان را داده بود اینگونه توضیح داد: " او آدم منتقدی است و من کاری به حرف هایش ندارم. او استعفا کرده بود و خبر‌های دیگر در مورد او صحت ندارند. اگر سندی درباره اخراجش دارد، ارائه کند."

علی آبادی در مورد بحث جادوگری در فوتبال ایران هم گفت: "در زمانی که من رییس سازمان تربیت بدنی بودم، هیچ سند و مدرکی در این رابطه ندیده ام."

7655