حمله زامبی های مجازی به صفحه همسر هری کین!

حمله زامبی های مجازی به صفحه همسر هری کین!

پایگاه خبری فوتبالی - کیت همسر هری کین مهاجم تاتنهام و تیم ملی انگلیس با حملات کاربران شبکه های اجتماعی در آغاز فصل مواجه شده است که از عملکرد ضعیف شوهرش در شروع فصل انتقاد دارند و حتی برای از آنها از او خواسته تا از هری طلاق بگیرد!

به گزارش فوتبالی، روز یکشنبه هری کین و همسرش در مراسمی در لندن حضور پیدا کردند تا در این مراسم از بسیاری از قهرمان های ناشناخته کشور بریتانیا تقدیر شد. کیت تصویری از خودش و هری منتشر کرد و نوشت:" یک شب عالی در مراسم جوایز غرور بریتانیا  که به احترام بسیاری از افراد الهام بخش و قهرمان های بی صدا برگزار شد. تبریک بسیار به تمامی برندگان و همه افرادی که در برگزاری چنین مراسم بی نظیری نقش داشتند."

اما درصد اندکی از هواداران بی مغز که طبیعتا طرفدار تاتنهام به شمار می روند، به کامنت های زیر این پست حمله کردند و از عملکرد ضعیف هری کین در فصل جاری انتقاد کردند. یکی از آنها نوشته است:" از این احمق طلاق بگیر." و دیگری نوشته است:" نیاز است که این غرور را در بازی با تاتنهام پیدا کند." و دیگری نوشته است:"پس تمرکز همسرت روی این چیزهاست که این قدر حواسش پرت است؟ باید به جایش روی بردن بازی ها در تاتنهام تمرکز کند."

کین در این فصل در زمینه گلزنی دچار مشکلات زیادی بوده است. این بازیکن در تابستان همه تلاش خود را داشت تا به منچسترسیتی برود اما مدیران تاتنهام جلوی رفتنش را گرفتند. این بازیکن در 9 بازی در لیگ انگلیس فقط یک گل زده که از دوران اوجش فاصله گرفته است.

4125