پیام نامزد آگوئرو پس از اعلام دوری حداقل سه ماهه از فوتبال

پیام نامزد آگوئرو پس از اعلام دوری حداقل سه ماهه از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا روز گذشته اعلام کرد که سرجیو آگوئرو به علت مشکل قلبی خود حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود. این بازیکن با مشکل قلبی بازی مقابل آلاوز را ترک کرده بود و با آمبولانس به بیمارستان بارسلونا منتقل شده بود.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو مهاجم تازه وارد بارسلونا که فصل را با مصدومیت شروع کرده بود، حالا فقط دو هفته پس از بازگشتش خطر از دست دادن ادامه فصل را حس می کند. در حقیقت حتی مشخص نیست که آیا سرجیو بعد از سه ماه می تواند برگردد یا این که ممکن است که مجبور به پایان دوران فوتبالش شود. در چنین لحظات سختی همیشه مهم است که نزدیکان یک نفر در کنارش باشند و به نظر می رسد که سوفیا کالزتی نامزد آگوئرو که در دو سال و نیم اخیر با او در ارتباط بوده، حامی این ستاره آرژانتینی است. سوفیا همیشه از سرجیو حمایت کرده است و حالا پس از این خبر ناگوار در پیامی اینستاگرامی سعی کرده که به مهاجم بارسلونا روحیه بدهد. سوفیا در حمایت از سرجیو پیامی منتشر کرده و نوشته است" امروز بیشتر از همیشه، دوستت دارم."

مصدومیت آگوئرو سرگیجه های بارسلونا در خط حمله را افزایش داد چرا که بریتویت نیز فعلا مصدوم است و دیپای و همچنین دی یونگ مملو از انتقاد تنها گزینه های بارسا در فاز هجومی خواهند بود.

4125