چرا سوارز زمانی می‌خواست به آرسنال برود؟

چرا سوارز زمانی می‌خواست به آرسنال برود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای حال حاضر اتلتیکو مادرید فاش کرد که در سال 2013 در یک قدمی پیوستن به آرسنال قرار داشت، زیرا می‌خواست در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، سوارز در سال 2011 به لیورپول پیوست و پس از 3 فصل حضور در آنفیلد، راهی بارسلونا شد و به همراه این تیم به عناوین مختلف زیادی رسید. در سال 2013 توپچی‌های لندن که آن زمان آرسن ونگر هدایت آن‌ها را برعهده داشت، برای جذب لوئیز سوارز چند بار اقدام کردند و حتی یک بار پیشنهاد چهل میلیون و یک پوندی (40000001) به سران لیورپول پیشنهاد دادند که یکی از عجیب ترین پیشنهادات تاریخ فوتبال نیز محسوب می‌شود. در ادامه لیورپولی‌ها این کار را توهین تلقی کردند و لوئیس سوارز یک فصل دیگر در آنفیلد ماندنی شد. 

به نقل از سایت گل، سوارز در گفت و گویی با وبسایت رسمی یوفا گفت: "زمانی که راجرز سرمربی باشگاه شد، فکر کنم حدود یک سال و نیم بود که در لیورپول بازی می‌کردم. در آن زمان، چندین پیشنهاد متفاوت داشتم، اما زمانی که در اروگوئه بودم، راجرز به من زنگ زد و از من خواست که به او اعتماد کنم. من نیز به او اعتماد کردم، اما فصل به خوبی که می‌خواستیم پیش نرفت. سپس پیشنهاد آرسنال فرا رسید و من نمی‌خواستم بازی در لیگ قهرمانان را از دست بدهم."

4416