ولسیانی: رویای من قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است

ولسیانی: رویای من قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که رؤیای او دستیابی به قهرمانی در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با این تیم اصفهانی است.

به گزارش فوتبالی، گئورگی ولسیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت سپاهان و بازی هفته چهارم این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: شرایط تیم ما بعد از سه برد پیاپی خوب است و آماده بازی بعدی هستیم. هیچ بازی آسانی برای ما وجود ندارد، هر امتیاز مهم است، به خصوص بازی‌های خارج از خانه، پس مثل همیشه برای برد آماده می‌شویم.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان نسبت به فصل گذشته تیم قوی‌‌تری است؟»، تصریح کرد: فکر می‌کنم سپاهان در این فصل قوی‌تر از فصل گذشته خواهد شد، چون ما هم از اشتباهات‌مان درس گرفتیم.

ولیسانی در مورد کار کردن با محرم نویدکیا و اینکه کاراکتر و خصوصیات سرمربی سپاهان را چگونه توصیف می‌کند، اظهار داشت: محرم مربی جوان و بسیار خوبی است. او در تیم هماهنگی ایجاد کرد و هر بازیکنی که لیاقتش را داشته باشد بازی می‌کند و این فرصت خوبی است تا نفرات تیم خودشان را در زمین نشان دهند. این چیزی است که من از آن قدردانی می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سپاهان در این فصل قهرمان خواهد شد؟»، تصریح کرد: من نمی‌خواهم چیزی را پیش‌بینی کنم. ما تلاش می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه به نظرش در این فصل استقلال تیم بهتری است یا پرسپولیس، گفت: اگر نتایج پنج سال گذشته را ببینیم، پرسپولیس موفق‌تر بوده است.

ولسیانی در پاسخ به این پرسش که «رؤیای بزرگت در سپاهان چیست؟»، خاطرنشان کرد: برنده شدن در تمام مسابقات. لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا.

1470