ایران - پاراگوئه؛ آغاز راه دفاع از عنوان قهرمانی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی

ایران - پاراگوئه؛ آغاز راه دفاع از عنوان قهرمانی جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین دیدار از مسابقات جام بین‌ قاره‌ای امارات سه‌شنبه شب با پاراگوئه رو به رو می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی به میزبانی امارات از امروز(سه‌شنبه) در شهر دوبی آغاز می‌شود و تیم ملی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ اولین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف پاراگوئه می‌رود.

در نخستین روز این مسابقات چهار دیدار از دو گروه برگزار خواهد شد که ایران به عنوان مدعی عنوان قهرمانی در آخرین دیدار این روز با نماینده آمریکای جنوبی رو به رو می‌شود.

این مسابقات در دو گروه برگزار می‌شود که شاگردان عباس هاشم‌پور در گروه B با تیم‌های روسیه، ژاپن و پاراگوئه هم‌گروه شد. روسیه و ژاپن حدود دو ماه قبل فینال جام جهانی فوتبال ساحلی را برگزار کردند. هم‌چنین در گروه A تیم‌های امارات، پرتغال، اسپانیا و سنگال رقابت خواهند کرد.

تیم ملی ایران به عنوان مدعی عنوان قهرمانی در این مسابقات حاضر خواهد شد. ساحلی بازان ایران در ادوار گذشته این مسابقات ۳ بار قهرمان جهان شده‌اند که از این حیث با برزیل و روسیه برابری می‌کنند.

تیم ملی ایران به علت نتایج ضعیف در سال ۲۰۱۹ در مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و ناکامی در صعود به جام جهانی ۲۰۱۹ٰ در دوره اخیر جام جهانی در روسیه هم غایب بود چرا که کنفدراسیون فوتبال آسیا به علت شیوع ویروس کرونا، از برخورداری مسابقات انتخابی خودداری کرد و سه تیم برتر آسیا بر اساس نتایج سه دوره گذشته را به جام جهانی روسیه اعزام کرد که در نتیجه ایران غایب بود.

شاگردان عباس هاشم‌پور آخرین بار در سال ۲۰۱۹ و در همین کشور امارات در یک بازی رسمی یا دوستانه به میدان رفتند که با قهرمانی ایران همراه بود و از آن زمان تاکنون هیچ گاه در یک مسابقه پا به توپ نشده‌اند.

اسامی ملی‌پوشان فوتبال ساحلی در این مسابقات به این شرح است:

مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، محمد معصومی زاده، محمد احمدزاده، حسن عبداللهی، حمید بهزادپور، محمدعلی مختاری، مهدی شیرمحمدی، علی میرشکاری، سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری، محمد مرادی، سعید پیرامون و موحد محمدپور.

برنامه مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۱ آبان

پرتغال- سنگال- ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی

امارات- اسپانیا- ساعت ۱۷:۱۵ به وقت محلی

روسیه- ژاپن- ساعت ۱۸:۴۵ به وقت محلی

*ایران- پاراگوئه- ساعت ۲۰:۰۰ به وقت محلی(۱۹:۳۰ به وقت ایران)

چهارشنبه ۱۲ آبان

اسپانیا- سنگال- ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی

امارات- پرتغال- ساعت ۱۷:۱۵ به وقت محلی

پاراگوئه- روسیه- ساعت ۱۸:۴۵ به وقت محلی

*ایران- ژاپن- ساعت ۲۰:۰۰ به وقت محلی(۱۹:۳۰ به وقت ایران)

پنج‌شنبه ۱۳ آبان

ژاپن- پاراگوئه- ساعت ۱۶:۰۰ به وقت محلی

پرتغال- اسپانیا- ساعت ۱۷:۱۵ به وقت محلی

سنگال- امارات- ساعن ۱۸:۴۵ به وقت محلی

*روسیه- ایران- ساعت ۲۰ به وقت محلی(۱۹:۳۰ به وقت ایران)

7474