پرداخت بدهی و امضای توافق‌نامه؛ پنجره شهرخودرو باز خواهد شد

پرداخت بدهی و امضای توافق‌نامه؛ پنجره شهرخودرو باز خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان مربی ایتالیایی سابق شهرخودرو به توافق با مدیران این باشگاه دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در شرایطی که روز پنجشنبه 13 آبان‌ماه آخرین فرصت پرداخت مطالبات استفان کوزین براساس رأی فیفا بود، مدیران باشگاه شهر خودرو وارد مذاکره با این مربی ایتالیایی شدند تا ضمن پرداخت مطالبات وی بتوانند پنجره نقل و انتقالاتی تیم را باز کنند تا در هفته چهارم لیگ برتر خریدهای جدید شهر خودرو بتوانند برای تیمشان به میدان بروند.

در صورت عدم پرداخت مطالبات تا روز پنجشنبه، کسر 6 امتیاز از تیم مشهدی حتمی بود و احتمال سقوط به دسته پایین‌تر وجود داشت؛ اما با این‌حال مذاکرات انجام شده میان فرهاد حمیداوی مالک باشگاه، مسعود معمایی مدیرعامل و استفان کوزین مربی ایتالیایی به ثمر نشست و این مربی توافق‌نامه را با باشگاه شهر خودرو به امضا رساند.

وکیل کوزین ضمن تایید این مسئله گفت: در حال نامه‌نگاری با فیفا هستم تا با توجه به توافق انجام شده، این مسئله به اطلاع فیفا رسیده و پنجره نقل و انتقالاتی شهر خودرو باز شود؛ ضمن این‌که دیگر خطری باشگاه مشهدی را به لحاظ کسر امتیاز یا سقوط به دسته پایین‌تر تهدید نمی‌کند.

گفتنی است که براساس توافق انجام شده، 30 هزار دلار از مطالبات کوزین به وی پرداخت شد و قرار است در سه ماه آینده در قالب سه قسط، مابقی مطالبات کوزین که 41 هزار دلار و 200 سنت است به وی پرداخت شود.

با این وصف و با توجه به امضای توافق‌نامه تیم فوتبال شهر خودرو احتمالا روز جمعه در هفته چهارم لیگ برتر از بازیکنان جدید خود در مصاف با هوادار تهران استفاده کند.

6641