ستاره رئال مادرید خواستار تمدید قراردادش شد

ستاره رئال مادرید خواستار تمدید قراردادش شد

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور وینگر برزیلی رئال مادرید تائید کرد که قصد تمدید قراردادش را با این غول اسپانیایی دارد و به باشگاه دیگری فکر نمی‌کند. 

به گزارش فوتبالی، در این فصل، وینیسیوس یکی از بازیکنان آماده و روی فرم فوتبال اروپا محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که لوس بلانکوس سرانجام موفق شد تا بلوغ این وینگر جوان برزیلی را نیز مشاهده کند. علیرغم عملکرد بسیار خوب وینیسیوس، تیته سرمربی برزیل او را اردوی سلسائو دعوت نکرد و البته وینیسیوس اذعان کرد که این خبر نگران کننده‌ای نیست. 

به نقل از سایت مارکا، حالا با روند صعودی وینیسیوس، خیلی‌ها از آینده مبهم او در سانتیاگو برنابئو خبر می‌دادند، اما او تاکید کرد که می‌خواهد در محیطی آرام به پیشرفت خود ادامه دهد و به درام و لحظات غم انگیز اعتقادی ندارد. او در این باره به TNT برزیل گفت: "البته که می‌خواهم تمدید کنم. می‌خواهم برای مدت طولانی در این باشگاه بمانم، اما آرامش خودم را نیز حفظ کرده‌ام و اجازه نخواهم داد که این موضوع باعث حواس پرتی‌ام شود. این قراردادم از زمانی که 16 سال سن داشتم، امضا شده است و اصلا زمان تمدید قرارداد و یا دستمزدم اهمیتی ندارد. مهم‌ترین نکته بازی کردن برای بهترین تیم در جهان است."

4416